L Y D D E B.

24 mars

Publicerad 2013-03-24 18:54:23 i Allmänt

Åh vilken fantastisk helg det har varit! Började gårdagen med en löprunda i det underbara vädret och promenerade sedan in till stan med Lina och Veronica. Passade på att inviga min nya jacka (som ni ser), tyvärr var det inte så varmt som jag trodde att det skulle vara, så jag frös. På kvällen lagade vi middag och tränade, och avslutade den med en film. 
Idag har jag varit på en promenad med mamma och Milo på isen (han följde med, haha, älskade katt), underbart och sen har vi bara suttit ute i solen.

Kommentarer

Postat av: Anonym :>

Publicerad 2013-04-01 23:43:57

Ååååh så vacker du är! Hur här är de lättast att börja prata med dig? :)

Svar: Men oj, taack. Det är väl bara att säga hej typ? haha
Lydia

Postat av: Anonym :>

Publicerad 2013-04-02 19:52:05

Haha jaa smart ;) men hur hittar man dig då? ;)

Svar: smart ja! Haha, det är väl bara att söka :)
Lydia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lydia

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela